By:

Viggo. Back to basics

Rafinamentul, eleganța și o doză suficientă de relaxare definesc stilul casei de modă VIGGO și a creațiilor sale. Este un nume de referință în moda romanească și în fiecare sezon surprinde cu o colecție plină de creativitate. În interviul acordat de reprezentanții VIGGO Olga Rastașanu și Dmitri Iova, ne-au vorbit despre începutul carierei, tendințe si brandul pe care îl reprezintă.

str. Alexei Mateevici 64, +373 68776666 Promoție BRW : codul secret "Full Canvas" care iți oferă reducerea exclusivă de 15 %.



Фото: Наталья Вышковская

Stilul clasic, fiind cel mai conservator, a suferit schimbări foarte mici în istoria modei. Schimbarea culorilor, forma buzunarelor, tipul de țesătură, lungimea mânecilor și jachetelor, alte elemente… însă, în linii generale stilul clasic a reușit să-și păstreze individualitatea. Știm că un costum în stil clasic poate fi purtat de ani de zile și nu iese din modă, așa cum se întâmplă cu haine de alte stiluri. VIGGO este unul dintre brandurile vestimentare care elogiază silueta bărbătească prin creații elegante, pline de stil și rafinament. Casa de modă se bucură de o clientelă exclusivistă, care pledează pentru un stil elegant și cu adevărat bărbătesc.

Ce înseamnă VIGGO?

Viggo este nume de bărbat scandinav. Reprezintă putere și personalitate.

Aproximativ din anul 2010, când am creat “Ego Fashion” — o reţea de magazine multi-brand concentrate pe moda publicului larg (high street fashion), care în scurt timp a devenit un succes pe piață. Curând după aceea, am dezvoltat operațiunile comerciale a bine-cunoscutului concept “Louis Purple”, împărtăşind dragostea pentru stilul de îmbrăcăminte business elegant, care te pune în evidenţă.

În Chișinău, totul a început de la Louis Purple, într-un showroom de 60 m2, de tip închis. Primeam clienții doar pe programări. Ne străduiam să creăm o atmosferă mereu confortabilă, prietenoasă, unde fiecare se simțea ca acasă.

Am ajustat experiența la îmbrăcămintea elegantă, atît gata confecţionată cît şi făcută la comandă, cu o atenție deosebită la detalii și materiale de calitate pe care le folosim. Astfel s-a născut Viggo.

Pe parcursul anilor, suntem mereu în căutare de furnizori noi, astfel lărgind gama de produse. Actualmente sunt tricotaje din lână și cașmir made in Italy, blugi din denim premium made in Italy, pantofi din piele de vițel de cea mai bună calitate.

Viggo Moldova, BRW Magazine

Ce stă la baza conceptului Viggo? 

Conceptul Viggo constă în aceea de a oferi clientului un produs de lux la un preț de producător. Scopul nostru este de a avea cel mai bun raport calitate-preț pe piața din Moldova. De a ne identifica prin stilul vestimentar, bazat pe detalii ce vin din istorie și se reinventează în piesele oferite. Vorbim aici despre detalii ca reverul lat de 11 sau 12 cm, butonierele funcționale la manșetele sacourilor, construcția umerilor napoletani, stilul Italian de Sartorie și cel mai important, construcția sacourilor pe interior, care face diferența dintre alte branduri de pe piață, adica construcția half sau full canvas, caracterizată printr-o pâslă specială confecționată din păr de cal și cămilă, ce oferă lejeritate și confort pe tot parcursul zilei, ani întregi.

De cîți ani Viggo se află pe piața Moldovei?

Din 2014, de 3 ani.

Stilul clasic este relevant aproape întotdeauna și peste tot, nu are restricții de vârstă, este ideal pentru orice tip de figură.

Cum a apărut ideea deschiderii magazinului Viggo în Chișinău? 

Din experiența reușită a proiectelor anterioare și a clienților mulțumiți care ne-au îndemnat și încurajat să deschidem Viggo și în Chișinău, concomitent cu cele 4 magazine din București. Ceea ce facem și ce încercăm să semănăm este educarea vestimentară a bărbaților din Chișinău și oferirea a celor mai bune sfaturi de stil și consiliere vestimentară la nivel profesionist.

Ce este cel mai important pentru marca Viggo

Cel mai important pentru noi sunt clienții. Aprecierea lor. Punem preț pe relații și fidelizare a clienților prin evenimente, cadouri și alte surprize care îi fac să revină și să se salute intrând în magazin chiar la o cafea.

Scopul nostru este de a educa asfel bărbații din Chișinău să poarte sacouri și costume chiar zi de zi, la muncă, întâlniri de afaceri și nu numai. Ca stilul clasic și business casual să fie tot mai des întalnit pe străzile orașului nostru frumos…  și plin de glod ☺

Cum sunt selectate ideile pentru crearea hainelor Viggo?

În primul rând ne bazăm pe cerințele și necesitățile publicului în linia basic, creând piesele cheie, apoi colectăm si dezvoltăm idei de la cei mai buni din lume, care au istorie de sute de ani și mențin know-how-ul până în prezent. Ideile vin în timpul procesului, la selectarea stofelor, accesoriilor, culorilor, șamd.

Relaționarea zi de zi cu bărbatii de success de la noi și din diferite țări care dictează trend-urile și păstrează valorile gentlemanului contemporan.

Ce Vă inspiră?

Vizitarea orașelor care concentrează fashion-ul și ghidează moda și trendurile ca Milano, Florența, Paris.

Evenimente fashion ca Pitti Uomo la care suntem prezenți în fiecare an, de acum 8 ani.

Călătoriile, relațiile cu furnizorii ne inspiră în continuu, prin manufactura care o produc în fiecare an și stofele pe care le oferă revoluționând piața mondială a vestimentației bărbătești.

Partenerii cu care colaborăm, aprecierea lor și proiectele frumoase la care participăm.

Ce este cel mai atractiv și interesant în job-ul Dvs.

Tot ce facem este plin de inspirație, este o artă, este ceea ce numim noi revelație. Pentru că atunci când creezi ținute, identifici personalitatea clientului prin prisma îmbrăcamintei și trăiești împreună cu el emoții, realizezi că nu se compară cu nimic satisfacerea de sine și mulțumirea clientului.

Alt lucru la fel de important este, când dezvălui detalii și prezinți colecțiile în fața publicului din Chișinău la diferite evenimente mondene.

Care sunt dificultățile întîlnite de o casă de modă din Moldova?

O problemă ar fi asocierea cu momente sau oameni ai trecutului și mentalitatea uneori postcomunistă care persistă încă. Acest factor împiedică unii bărbați să fie deschiși la culori mai îndraznețe, combinații mai extravagante. Nu vorbim de cei care au un dress code la muncă sau sunt conservatiști, ci de cei, care au posibilitate dar nu vor, tocmai din cauza societății în care trăiesc și sunt reticenți când e vorba de bordo la pantaloni sau fucsia la sacouri, ca exemplu.

Noi promovăm stilul casual prin combinații de texturi și culori mai deosebite, nu neapărat 10 culori diferite pe o ținută, ci în măsura limitei de bun gust și stil cotidian urban.

Prin ce se remarcă VIGGO ?

În primul rând cel mai bun raport între maximul de calitate și prețurile competitive ale produselor noastre. Având ca parteneri pe cei mai apreciați producători de țesături din lume, cum sunt Dormeuil, Scabal, Vitale Barberis Canonico, Lanificio Cerruti, Holland & Sherry, Reda sau Lanificio Tallia di Delfino piesele vestimentare VIGGO definesc personalitatea  fiecărui bărbat prin design unic, croieli bine studiate, culori tari și desigur serviciu made-to measure (pe comandă), ce conturează imaginația fiecăruia prin crearea ținutei de la 0, începând de la stofă, model și terminând cu nasturii și căptușeala. Consider că fiecare bărbat de success se va regăsi în colecțiile noastre și va aprecia calitatea devenind purtător al brand-ului VIGGO.

Promoție BRW : codul secret «Full Canvas» care iți oferă reducerea exclusivă de 15 %.

Promoție BRW : codul secret «Full Canvas» care iți oferă reducerea exclusivă de 15 %.

Pagina Facebook

5932 0
Читайте также:

By: /
All i want for Christmas is… VIGGO

Хотя многим кажется, что мужчины не очень ждут подарков на Новый год, и не расстроятся, не получив их - это не так. Выбираем лучший подарок вместе с экспертами VIGGO. А назвав кодовое слово «Full Canvas» вы получите специальную скидку в 15 %.

6627 0
By: /
Идеальная пара

В мире мужчин иметь хорошую обувь необходимо, если собственный внешний вид имеет для вас значение. О том, чем одни ботинки отличаются от других, и с чем их вообще сочетать, BRW Magazine рассказали эксперты бренда Viggo.

2819 0